Kontakt
Kontakta oss om du har några frågor angående din beställning. Svar på de vanligaste frågorna kan du hitta i FAQ-avsnittet nedan.
FAQ
Köp, leverans, garanti/försäkring
Har ni Öppet köp eller bytesrätt?
Du har alltid öppet köp på alla varor i fjorton (14) dagar. Detta förutsätter att ev förpackning är obruten samt att produkten inte är skadad. Observera att det inte utgår vare sig öppet köp eller bytesrätt på produkter som är framtagna speciellt för dig. Detta kan vara (men begränsas inte endast till) exempelvis unika vigselringar samt produkter som är graverade efter kundens önskemål.
För bytesrätt innebär att kunden kan byta varan mot en annan eller att få ett tillgodokvitto på samma belopp.
Om kunden vill använda öppet köp eller bytesrätt måste giltigt kvitto visas i samband.
Ingår det försäkring när jag handlar hos er?
Vad har ni för garanti på era varor?
Vad har ni för fraktalternativ?
När du handlar i vår webshop får du alltid gratis frakt om du beställer för över 500kr! Annars tillkommer en fraktkostnad på endast 49kr. Vi skickar alltid REK eller spårbart.
Du kan även välja att hämta ut i din närmsta butik, du får ett meddelande i e-post när varorna är redo att hämtas.
Hur lång leveranstid har ni?
Har alla butiker samma varumärken?
Hur betalar jag?
Tjänster
Kan jag lämna in mina smycken för reparation eller underhåll?
Kan jag lämna min klocka för reparation eller underhåll?
Kan jag ta hål i öronen hos er?
Kan ni gravera?
Vi har egna gravörer som kan gravera det mesta!